tirsdag 14. april 2015

Dette er en test på alt jeg kan gjøre fra verktøylinjen. Dette er uthevet, dette er i kursiv, dette er med understrek. Her er det ytterligere en funksjon.
oioioioi, se jeg kan skrive med farger!!

Her skriver jeg vanlig, men se her! Nå har jeg brukt merkepenn:-) 
mon tro om jeg kan legg til en link om Pærer? Jo det funket! Nå legger jeg ut et bilde også (skikkelig gæærn.
soppen

En sopp fra Hadeland. Fotograf: Signe Alm



Nå skal jeg legge ut en film. Dette tar jo aldri slutt.....

Her lager jeg noe rart, hva er det?
Det er dessuten viktig å huske på:
  1. Innhold
  2. Layout
  3. Målgruppen
  4. Opphavsrett
I tillegg kan det være lurt  tenke på:
  • Sjanger du bruker (humor, satire, fakta)
  • Fargebruk
  • Bildebruk
  • Tekst 
  • Oppgaver, quiz, vitser, gåter, hjernetrim er også artig å ha med på bloggen

"Dette er knappen for bruk av sitater"

Her er en fantastisk snutt:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.